Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

πολυμορφικα γυαλια

σαλαμινα δυτικη αττικη

Σε βίντεο πέντε λεπτών, το οποίο ανάρτησε στην προσωπική του ιστοσελίδα στο Facebook, ο Παπαλάρντο χρησιμοποίησε ένα πριόνι για να κόψει σε κομμάτια το AR-15.


πολυμορφικα γυαλια

ιερεας του θεου θωθ

Ήδη, η εν λόγω ανάρτηση έχει μοιραστεί χιλιάδες φορές ενώ το έχουν δει πάνω από 15 εκατομμύρια φορές.


«Πολλοί μου λένε “γιατί χρειάζεσαι ένα τέτοιο όπλο. Η μόνη χρησιμότητά του είναι να σκοτώνει”» λέει ο ίδιος στο βίντεο, και συνεχίζει:



Θα είμαι ειλικρινής μαζί σας, είναι πολύ διασκεδαστικό να ρίχνεις βολή με ένα τέτοιο όπλο. Δεν είμαι κυνηγός, δεν έχω σκοτώσει ποτέ τίποτα εκτός από μερικούς άψυχους στόχους. Θυμάμαι πως μετά το μακελειό στο Σάντι Χουκ, είπε στη γυναίκα μου ότι ευχαρίστως θα αποχωριζόμουν αυτό το όπλο εάν με αυτό τον τρόπο θα μπορούσα να σώσω τη ζωή έστω και ενός παιδιού.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου