Τρίτη 30 Απριλίου 2019

ψυχολογια διδακτρα

Μέσα από τα όσα είπαν τα θύματα στην αστυνομία, αποκαλύπτεται και ο τρόπος δράσης του 25χρονου, που προφυλακίστηκε μετά από απόφαση του ανακριτή.


ψυχολογια διδακτρα

αρθρο κειμενο

Για ευνόητους λόγους το CNN Greece παραλείπει από τις καταθέσεις τις λεπτομέρειες των πράξεων που περιγράφουν οι γυναίκες και περιλαμβάνονται στη δικογραφία.



«.....Στις 25/11/2017 γυρνούσα από το γυμναστήριο στο οποίο είχα πάει και το οποίο βρίσκεται στον Πύργο Αθηνών επί της οδού Λ. Μεσογείων και κατευθυνόμουν προς την οικία μου, η οποία βρίσκεται στην οδό Κ... Ενώ βρισκόμουν στην είσοδο της πολυκατοικίας στην οποία διαμένω, με προσέγγισε από πίσω ένας άνδρας περίπου 25 ως 30 ετών, με ύψος περίπου 1.70 γεροδεμένος με κοντά μαλλιά και χωρίς γένια, καθώς το χρώμα του προσώπου του ήταν λευκό, με έπιασε από πίσω και μου έβγαλε με βία το κολάν και το εσώρουχο που φορούσα ως το ύψος των γονάτων μου. Στη συνέχεια με έριξε κάτω στο έδαφος και ανέβηκε επάνω μου. Εγώ προσπάθησα να τον αποτρέψω σπρώχνοντάς τον με τα πόδια μου και άρχισα να φωνάζω βοήθεια. Αυτός παρέμεινε ατάραχος και με το δεξί χέρι προσπάθησε να βγάλει τελείως το κολάν και το εσώρουχό μου ενώ παράλληλα άρχισε να (..................). Εκείνη τη στιγμή ένας ένοικος της πολυκατοικίας ο οποίος μένει στο ισόγειο άκουσε τις φωνές μου και άρχισε να ανοίγει το παντζούρι του παραθύρου του, το οποίο βρίσκεται ακριβώς δίπλα στην είσοδο της πολυκατοικίας. Ο δράστης όταν άκουσε τον θόρυβο με άφησε και άρχισε να τρέχει προς την κάθοδο της Κηφισίας. Όταν έφτασε στη συμβολή με τη Λακωνίας σταμάτησε να τρέχει και έστριψε και εκεί χάθηκαν και τα ίχνη του. Φορούσε μια γκρι φόρμα ένα t-shirt χρώματος μαύρο επάνω μια φούτερ ζακέτα χρώματος γκρι»



Άλλο θύμα καταθέτει .....



φυσικοθεραπεια μετα απο αρθροπλαστικη ισχιου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου